Werkzaamheden tot en met april 2017.
Het voormalige VGZ kantoor onder de woontoren Stadsheer wordt sinds kort gehuurd door de gemeente Tilburg. De onderste zes etages worden momenteel verbouwd en ingericht. De gemeente huurt ook een groot deel van de rest van het VGZ gebouw, dat naast de woontoren ligt. De gemeente heeft namelijk tijdelijke huisvesting nodig, omdat stadskantoor 1 en stadskantoor 2 worden gerenoveerd. In de komende acht weken verhuizen medewerkers van de gemeente Tilburg geleidelijk naar deze locatie.
Omdat veel medewerkers gebruik maken van een fiets, is er tijdelijk een extra fietsenstalling nodig. In maart 2017 wordt daarom op het terrein naast de voetgangersingang van de parkeergarage een afgesloten fietsenstalling voor medewerkers geplaatst. De totale werkzaamheden duren tot en met april 2017. Vanaf 8 mei 2017 gaat ook de nieuwe, tijdelijke, centrale stadswinkel open. Die krijgt een plek in de centrale hal bij de hoofdingang.
Mogelijke overlast
U kunt geluidsoverlast hebben van de werkzaamheden. De verbouwingswerkzaamheden zullen over ongeveer twee weken zijn afgerond. Tijdens het inrichten van de kantoorruimte, voornamel ijk in maart, kunt u enige hinder ondervinden van de verhuisauto’s. De gemeente vraagt hiervoor uw begrip.
Begane grond
De begane grond wordt netjes ingericht met een mix van (nieuw) kantoormeubilair. Hierdoor zal de uitstraling van het gebouw vanaf de straat verbeteren.
Rondleiding
Als het kantoor gereed en in gebruik is, zouden wij u als goede buur graag een rondleiding geven door het kantoor. U krijgt daar op een later moment nog een uitnodiging voor.
Meer informatie
Hebt u nog vragen naar aanleiding van deze brief, dan kunt u contact opnemen met Tristan Martin, projectleider Tijdelijke Huisvesting van de gemeente Tilburg. Hij is tijdens werkdagen bereikbaar via telefoonnummer 06 46837398.