De belangrijkste meters in je leven zijn pak hem beet de eerste 100 vierkante meters vanuit je woonhuis, daar moet het veilig, schoon zijn en daar moeten faciliteiten aanwezig zijn.
Door Hans Sweep
In stadsdeel Reeshof een vinex locatie met 45.000 bewoners in Tilburg waar in feite geen historie is als woonwijk, moeten we er alles doen om binding tot stand te brengen tussen de bewoners. Daarin is een wijkmagazine zoals Focus op Reeshof, waarin activiteiten in de wijk worden belicht, aankondigingen van activiteiten plaatsvinden en Reeshof wijknieuws wordt geplaatst onontbeerlijk. Het is in feite het cement tussen de stenen in onze wijksamenleving.
Toch werken veel wijkbewoners hieraan niet actief mee. Ze kopen veelal producten online en verbazen zich er over dat er op het dichtbij gelegen winkelcentrum winkels leegstaan.
Indirect doen daarentegen ook middenstanders hieraan mee. Ze adverteren alleen op de Social Media en klagen vervolgens dat er geen wijkbladen meer in de brievenbus vallen.
Ook hier is het een kwestie van wat vind je je eigen wijk Reeshof en omgeving waard.
Keuze tussen Facebook of je eigen Wijkmagazine Focus op Reeshof ‘that’s not a question’
Steeds meer adverteerders wijken voor het gemak en in hun ogen lagere kosten maar ook minder effectiviteit uit naar facebook. Daarmee scoor je echter geen bereik van 45.000 bewoners in Reeshof. Ze gaan voorbij aan het ondersteunen van relevant wijknieuws in Reeshof. Wel wordt de schatkist van Marc Zuckerberg de CEO van Facebook nog meer gevuld, die in de Forbes-lijst van rijkste Amerikanen met een vermogen van 44,6 miljard dollar netto op de 6e plaats staat.
Combi papier en digitaal levert het beste resultaat.
Opmerkelijk: de combinatie van digitale boodschap en het aanbod hiervan ook op papier biedt het beste resultaat. Wie de beste conversie wil, kan dus het beste beide middelen inzetten. Beide mediavormen vullen elkaar aan. Van de consumenten die zowel een papieren als online advertentie hebben gelezen, kopen beduidend meer mensen iets uit die advertentie. Focus op Reeshof biedt beide voordelen. Zoals u gewend bent publiceren wij maandelijks in onze wijkglossy Focus op Reeshof, alsook dagelijks op facebook / twitter en de website van Focus op Reeshof..
De adverteerders in ons medium worden ook meegenomen in de nieuwsberichten op onze website. Onderin de dagelijkse nieuwsberichten staan zij onder het kopje ‘mede mogelijk gemaakt door’ vermeld. Deze websiteberichten worden ook gedeeld op facebook (7000 volgers) en Twitter 3000 volgers. Voor deze service op de Social Media betaalt u niets extra, dit zit al verwerkt in de advertentiekosten.
Vier vliegen in een klap voor één prijs
Wijkglossy, Facebook, Twitter, Website voor één prijs!
Plus iedereen in Reeshof blijft op de hoogte van het nieuws in Reeshof!
Daarmee ondersteun je zeker de sociale cohesie in onze wijk!
Kies voor Reeshof, adverteer in wijkglossy Focus op Reeshof en ervaar de voordelen!
Meer info:=redactie@focusopreeshof.nl / 06-3744 9674 .
===============================================
Dit Reeshof-nieuws is mogelijk gemaakt door:
Autoverhuur Inqar
Basisschool De Drie Musketiers (Hulten)
Café Café Dongewijk*
Chinees afhaalrestaurant: Welkom
Installatie bedrijf Installatiebedrijf Reeshof *
Kunstgebitten Tandprotheticus Wieggers *
Muziek avond Hollandse Glorie *
ouderenvereniging KBO Reeshof*
Print inkt Cartridge Europe
School Drie Musketiers, Hulten
Senioren Vereniging KBO Reeshof *
Schoonheidssalon Schoonheidssalon en pedicure Meti *
Speelboerderij Vossenberg
Supermarkt Plus Peek*
Tuinafscheiding IVRO
TuinTegels Overdijk Beton
Print & Mail KOPAK
Vakgarage Vakgarage Tilburg
Welzijnszorg ContourdeTwern
Zeilmakerij Kollux
Zwangerschapsfit Zwangerfit Tilburg *
* = In Reeshof gevestigd