50% positief over compromis Reeshofwarmet en Ennatuurlijk in Reeshof

0
62

Op 13 september hebben Ennatuurlijk en stichting Reeshofwarmte een oplossing voor de onenigheid ter goedkeuring voorgelegd aan klanten. Inmiddels heeft ruim 50% van de Tilburgse klanten ingestemd met de oplossing door de overeenkomst ondertekend retour te sturen. Als minstens 70% van de klanten in Tilburg op 1 november heeft ingestemd, gaat de oplossing door.

 

De oplossing betekent dat de vaste kosten voor warmte flink omlaag gaan voor Tilburgse klanten. Ennatuurlijk gaat namelijk de periodieke aansluitbijdrage in drie jaar tijd afbouwen naar nul euro. Klanten die deze periodieke aansluitbijdrage nu betalen, gaan hierdoor 153,77 euro per jaar minder betalen. Alle klanten zijn per brief over de oplossing geïnformeerd. Door de toegestuurde overeenkomst te ondertekenen en retour te sturen, geven ze aan in te stemmen met de oplossing.

Minder dan 20% te gaan

Ennatuurlijk en stichting Reeshofwarmte vinden het belangrijk dat het merendeel van de klanten achter de oplossing staat. Duizenden klanten oftewel ruim 50% van de klanten hebben de overeenkomst al ondertekend, maar voor het doorgaan van de oplossing is 70% nodig. Ennatuurlijk en Stichting Reeshofwarmte roepen klanten op vandaag nog te tekenen. Hun handtekening is om twee redenen belangrijk. De oplossing gaat pas door als 70% van de klanten de overeenkomst heeft ondertekend. En alléén klanten die ondertekenen, gaan besparen.

Tevreden klanten

Ennatuurlijk wil groeien met warmtenetten, omdat warmte duurzamer is dan gebruik van individuele CV-ketels op aardgas. “Om de overgang van gas naar warmte succesvol te laten zijn, is het erg belangrijk dat klanten tevreden zijn.” aldus directeur Erik Stronk van Ennatuurlijk.

Meer informatie

Klanten met vragen kunnen contact opnemen met de klantenservice van Ennatuurlijk via: 085-2734567 (ma t/m vr van 08.00 tot 18.00 uur). Op de website www.ennatuurlijk.nl/tilburg  staat meer informatie.